Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Бұл жолда «Қыс» жанды бейнеде суреттеледі. Сырт портретінің қаһарлы, үрейлі көрінгеніне қоса ісі де қорқынышты елестейді. nuromirzak
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
Бұл жолда «Қыс» жанды бейнеде суреттеледі. Сырт портретінің қаһарлы, үрейлі көрінгеніне қоса ісі де қорқынышты елестейді. nuromirzak
Үсті-басы ақ қырау түсі суық,
Hello world morrisonDell
Басқан жері сықырлап келіп қалды.
Демалысы - үскірік аяз бен қар,
Қыс қаһары да оның әрекетті қимылын толықтыра түсуге құрылған. Табиғаттың әсем сыртқы көрінісін суреттегені болмаса, қазақтың ұлттық әдебиетінде бұрын жанды, әрекетті, қозғалмалы қалыпта бейнелеу дәстүрі болмаған. Бүл жағынан, өлең - Абайдың жаңалығы. nuromirzak
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Оны кәрі құдаға теңеу, қаһарынан алты қанат ақ орданың шайқалуы - таза ұлттық бейнелер. Өлеңдегі қазақ өмірінің шынайы суреттері қыс суретін, оның қаһарлы, аязды бейнесін толықтыра түседі. nuromirzak
hjhjh dtk6
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Бұл жолда «Қыс» жанды бейнеде суреттеледі. Сырт портретінің қаһарлы, үрейлі көрінгеніне қоса ісі де қорқынышты елестейді. nuromirzak
Аязбенен қызарып ажарланды.
TestTest Aigerimaigerim
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Бұл жолда «Қыс» жанды бейнеде суреттеледі. Сырт портретінің қаһарлы, үрейлі көрінгеніне қоса ісі де қорқынышты елестейді. nuromirzak
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Қыс қаһары да оның әрекетті қимылын толықтыра түсуге құрылған. Табиғаттың әсем сыртқы көрінісін суреттегені болмаса, қазақтың ұлттық әдебиетінде бұрын жанды, әрекетті, қозғалмалы қалыпта бейнелеу дәстүрі болмаған. Бүл жағынан, өлең - Абайдың жаңалығы. nuromirzak
Бурадай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Қыс қаһары да оның әрекетті қимылын толықтыра түсуге құрылған. Табиғаттың әсем сыртқы көрінісін суреттегені болмаса, қазақтың ұлттық әдебиетінде бұрын жанды, әрекетті, қозғалмалы қалыпта бейнелеу дәстүрі болмаған. Бүл жағынан, өлең - Абайдың жаңалығы. nuromirzak
Қыс қаһары да оның әрекетті қимылын толықтыра түсуге құрылған. Табиғаттың әсем сыртқы көрінісін суреттегені болмаса, қазақтың ұлттық әдебиетінде бұрын жанды, әрекетті, қозғалмалы қалыпта бейнелеу дәстүрі болмаған. Бүл жағынан, өлең - Абайдың жаңалығы. nuromirzak
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Қыс қаһары да оның әрекетті қимылын толықтыра түсуге құрылған. Табиғаттың әсем сыртқы көрінісін суреттегені болмаса, қазақтың ұлттық әдебиетінде бұрын жанды, әрекетті, қозғалмалы қалыпта бейнелеу дәстүрі болмаған. Бүл жағынан, өлең - Абайдың жаңалығы. nuromirzak
Әуес көріп жүгірген жас балалар,
bgbfgbgf nuromirzak
Беті-қолы домбығып, үсік шалды.
Шидем мен тон қабаттап киген малшы,
Бет қарауға шыдай алмай теріс айналды.
Қар тепкенге қажымас қайран жылқы,
Лвлвлвл tasma.maira@gmail.com
Титығы құруына аз-ақ қалды.
Қыспен бірге тұмсығын салды қасқыр,
Малшыларым, қор қылма итке малды.
Соныға малды жайып, күзетіңдер,
Ақын қыс қаһарына шыдамдылық көрсетіп, ант ұрған кәрі шал - қысқа шығын бермеңдер, «соныға малды жайып күзетіңдер» деп, сөзін малшыларға арнаумен аяқтайды. Бүл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. Бұл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. nuromirzak
Ұйқы өлтірмес, қайрат қыл, бұз қамалды!
Ақын қыс қаһарына шыдамдылық көрсетіп, ант ұрған кәрі шал - қысқа шығын бермеңдер, «соныға малды жайып күзетіңдер» деп, сөзін малшыларға арнаумен аяқтайды. Бүл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. Бұл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. nuromirzak
Ит жегенше Қондыбай, Қанай жесін,
Ақын қыс қаһарына шыдамдылық көрсетіп, ант ұрған кәрі шал - қысқа шығын бермеңдер, «соныға малды жайып күзетіңдер» деп, сөзін малшыларға арнаумен аяқтайды. Бүл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. Бұл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. nuromirzak
Құр жібер мына антұрған кәрі шалды.
Ақын қыс қаһарына шыдамдылық көрсетіп, ант ұрған кәрі шал - қысқа шығын бермеңдер, «соныға малды жайып күзетіңдер» деп, сөзін малшыларға арнаумен аяқтайды. Бүл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. Бұл - табиғат алдындағы адамның құдіретін, ісін танытарлық ойдың белгісі. nuromirzak